10 levinumat hirmu uuele turismitarkvarale üleminekul (ja lahendused nende ületamiseks)
Kas turismihaldus võiks olla lihtsam, automaatsem ja kasumlikum? JAH! Paljud turismiettevõtted mõistavad, et online-müük ja broneerimistarkvara on nende äri tulevik, kuid hirmud ja eelarvamused hoiavad neid tagasi.
Aga mis siis, kui uus broneerimissüsteem ei oleks lihtsalt järjekordne tehniline uuendus, vaid võti suuremale vabadusele, paindlikkusele ja tulule? Siin on levinumad turismiettevõtjate hirmud ja lahendused, mis aitavad turismiäri digitaliseerimist sujuvamaks muuta ning viia sinu ettevõtte uuele tasemele.

1. Hirm tundmatu ja uue ees
Kas oled kunagi edasi lükanud vaevu töötava telefoni väljavahetamist lihtsalt seetõttu, et uuega harjumine tundub tüütu? Sama kehtib ka äris – harjumuspärane tundub turvaline, kuigi see võib olla ajamahukas ja ebatõhus.
Lahendus: Pane kirja vana süsteemi ja uue tarkvara plussid ja miinused. Kas uuel tuli rohkem plusse? Kui oled otsusele jõudnud, et muudatus on vajalik, siis vali kasutajasõbralik tarkvara, mis pakub sisseelamiseks koolitusi ning tuge kogu kasutamise vältel.
2. Hirm, et tehnoloogiast ei saada aru
Kui suure osa sinu tööst teeb automaatselt ära tarkvara, siis see peab ju keeruline olema, eks? Tegelikult on enamik tänapäevaseid lahendusi loodud just selliselt, et nende kasutamine oleks lihtne ja loogiline, isegi ilma tehnilist tausta omamata.
Lahendus: Kasutajasõbralik turismitarkvara ei vaja IT-alaseid teadmisi. Lisaks pakuvad parimad teenusepakkujad tuge igal sammul, et üleminek oleks sujuv ja kasutamine murevaba.
3. Hirm, et uus broneerimissüsteem on liiga kallis
Kas hea tehnoloogia peab olema kallis ja selle kasutuselevõtt nõuab suuri investeeringuid? Väikese ettevõttena ei pruugi sul madalhooajal eriti kliente olla ning sa ei soovi maksta tarkvara eest, mida parasjagu ei kasuta.
Lahendus: Vali broneerimistarkvara, millel puudub kuutasu ja liitumistasu ning maksta tuleb ainult siis, kui teenused päriselt ka müüvad. Mõtle ka sellele, kui palju aega ja raha hoiad kokku automatiseerimise ja efektiivse tellimuste haldamise abil!
4. Hirm, et kliendid ei kohane uue broneerimissüsteemiga
Aga kas nad ikka päriselt eelistavad vanu viise? Uuringud näitavad, et 80% klientidest (kusjuures isegi 66% baby boomeritest [sünd. 1946–1964]) eelistavad oma puhkuse broneerida täielikult online’s. Kui sina seda ei paku, siis nad leiavad selle võimaluse sinu konkurendi juurest.
Lahendus: Lihtne ja kiire mobiilisõbralik broneerimissüsteem muudab ostuprotsessi lihtsaks ja mugavaks. Ühtlasi parandab see kliendikogemust, kuna klient näeb kogu sinu teenuste valikut, nende saadavust ja hinda ning saab ostu eest kohe tasuda (isegi kui sina samal ajal puhkad).
5. Hirm, et uus tarkvara lisab töökoormust
Uue süsteemi juurutamine võib tunduda kui järjekordne lisakohustus – tuleb sisestada andmeid, õppida uut keskkonda ja justkui oleks veelgi rohkem asju, mida jälgida. Paljud kardavad, et digilahendus ei vähenda, vaid hoopis suurendab igapäevast töökoormust.
Lahendus: Tegelikkuses aitab tarkvara automatiseerida kõige ajamahukamad ja tüütumad tegevused nagu e-mailide saatmine, arvete koostamine, broneeringute käsitsi haldamine ja aruandlus. Teenuste kirjeldamine ja veebi lisamine on lihtne ning võtab vähem aega kui sauna kütmine, kuid töö tulemusena säästad edaspidi nädalate jagu töötunde, mille saad suunata olulisematele ülesannetele või iseenda jaoks.
6. Hirm, et pole aega uue süsteemi õppimiseks
Paljud ettevõtjad tunnevad muret, et uue tarkvara kasutuselevõtt tähendab pikki koolituspäevi, keerulist õppimist ja väärtusliku tööaja kadu. Kui igapäevatööd on juba niigi palju, tundub ajamahukas uue süsteemi õppimine lihtsalt mõttetu ja väsitav. Eriti väikestes meeskondades, kus iga töötaja aeg on arvel, võib selline muutus tunduda liigse koormana.
Lahendus: Hea broneerimistarkvara on intuitiivne ega vaja IT-teadmisi ning juhendab kasutajat ise samm-sammult, nii et kasutaja saab kohe iseseisvalt alustada. Lisaks pakuvad professionaalsed teenusepakkujad tuge igal sammul – nii seadistamisel, kasutuselevõtul kui ka hiljem kasutamise käigus.
7. Hirm, et süsteemi pole võimalik integreerida olemasolevate tööriistadega
Kindlasti tekitab muret, kas uus broneerimissüsteem ikka ühildub ettevõtte juba kasutusel olevate tööriistadega, nagu veebileht, kalendrid, Booking, makselahendused, raamatupidamistarkvara ja muud. Lisaks ei soovi keegi hakata kõikide oma süsteemide vahel käsitsi andmeid üle kandma, kuna see võtaks aega ja tekiks oht, et midagi läheb valesti.
Lahendus: Hea broneerimissüsteem pakub laia valikut API-sid ja integratsioonivõimalusi, et tagada sujuv koostöö kõigi sinu tööriistadega. Nii on kõik ühes kohas koos ning saad andmeid hallata ja edastada ühes kohas, säästes aega ja vältides vigu.
8. Hirm, et andmed kaovad või süsteem pole turvaline
Kas minu broneeringud ja kliendiinfo on ikka kaitstud? Mis juhtub, kui süsteem rikki läheb või kui häkkerid üritavad ligi pääseda? Kas ma saan kindel olla, et minu andmed ei kao?
Lahendus: Usaldusväärne tarkvara tagab sinu andmete turvalisuse. See järgib GDPR-i nõudeid ja pakub automaatset andmete varundamist, et tagada igal hetkel turvaline juurdepääs. Lisaks on kõik andmeedastused turvatud, et sa ei peaks kunagi muretsema oma broneeringute ja kliendiinfo kadumise pärast.
9. Hirm, et töötajad ei võta uut süsteemi omaks
Aga kas nad tegelikult eelistavad vanaviisi jätkata? Kui töötajad on aastaid tegutsenud märkmike ja Exceli tabelitega, võib uus süsteem tunduda alguses hirmutav. Hirm tundmatu ees võib tekitada vastupanu ja isegi pahameelt. Samas on kindlasti hulk selliseid töötajaid, kes unistavad uuest lahendusest.
Lahendus: Kaasa meeskond juba tarkvara valiku ja otsustusprotsessi alguses – kui nad tunnevad, et nende arvamus loeb, on nad muudatusele palju avatumad. Tutvusta süsteemi eeliseid praktiliste näidete abil ning paku neile võimalust osaleda koolitusel. Kui töötajad näevad, kui palju lihtsamaks ja kiiremaks uus süsteem nende igapäevatöö muudab, muutub esialgne vastumeelsus kiiresti huvi ja toetuse vastu.
10. Hirm, et oled tarkvara jaoks liiga väike või see ei ole piisavalt paindlik tulevikus kasvamiseks
Paljud väikeettevõtjad pelgavad, et broneerimistarkvarad on loodud ainult suurtele või ainult kindlat tüüpi teenustele. Nad kardavad, et kui nad lisavad tulevikus uusi teenuseid, avavad uusi majutusüksusi või laiendavad oma tegevust, jääb tarkvara neile kitsaks või piiravaks.
Lahendus: Vali paindlik ja kohandatav broneerimistarkvara, mis võimaldab müüa laia valikut turismiteenuseid ning mis kasvab koos sinu ettevõttega. Hea süsteem võimaldab alustada lihtsamate funktsioonidega ja hiljem vastavalt vajadusele kasutusele võtta uusi võimalusi – näiteks erinevate teenuste, majutuse, pakettide, lisamüükide, aruandluse haldamist või erinevate süsteemidega ühendamist. Nii ei pea sa iga arenguetapiga uut tarkvara otsima, vaid saad mugavalt kasvada ühe platvormi sees.
Aeg on viia sinu turismiettevõte uuele tasemele!
Uuele broneerimissüsteemile üleminek võib tunduda suur ja hirmus samm, kuid õigete lahendustega on see lihtne ja õigustab ennast üsna ruttu. Ära lase hirmudel takistada oma ettevõtte kasvu ja digitaliseerimist – turismihaldus saab olla automaatne ja ajasäästlik!
Vali parim turismihaldustarkvara!
Touringery tööriist on loodud turismiettevõtjatele, kes soovivad oma äri hallata tõhusamalt ja kasumlikumalt. Paindlik ja kasutajasõbralik turismitarkvara aitab sul müüa ja hallata kõike – alates majutusest ja elamustest kuni pakettide ja kinkekaartideni. Lisaks saab Touringery ühendada juba olemasolevate tööriistadega, et kogu info oleks mugavalt ühes kohas. Küsimuste või probleemide korral võta julgelt ühendust meie klienditoega – aitame sind nii tarkvara kasutuselevõtmisel ja seadistamisel kui ka kasutamise käigus tekkivate murede korral.
Ära lase hirmudel pidurdada oma ettevõtte kasvu ega võimalust luua paremat kliendikogemust. Proovi kuutasuta ja liitumistasuta kõik-ühes turismitarkvara juba täna ning alusta liikumist nutikama äri suunas.