21 viisi, kuidas Touringery turismitarkvara aitab sul vähemaga rohkem saavutada

21 viisi, kuidas Touringery turismitarkvara aitab sul vähemaga rohkem saavutada

Turismitööstuses on aeg hindamatu ressurss. Kas oled kunagi mõelnud, kui palju aega raiskad igapäevaselt haldusülesannete peale, mis ei aita sul tegelikult oma äri kasvu suunata? Exceli tabelid, käsitsi broneeringute sisestamine ja lõputud kliendikirjad – need kõik võtavad väärtuslikku aega, mida võiksid pühendada oma külalistele, turundusele või isegi puhkusele. 

Mis oleks, kui saaksid kõik need ülesanded automatiseerida ja keskenduda ainult sellele, mis on tõesti oluline? Touringery on lihtne turismitarkvara, mis võtab enda kanda kõik tüütud ja aeganõudvad ülesanded ja annab sulle vabaduse viia oma äri uuele tasemele.

Siin on 21 viisi, kuidas Eesti parim turismitarkvara Touringery aitab sul läbi digitaliseerimise muuta oma turismiettevõtte efektiivsemaks, suurendada kasumit, pakkuda klientidele suurepäraseid elamusi ning anda sulle tagasi kõige väärtuslikuma – aja.

21 viisi, kuidas Touringery turismitarkvara aitab sul vähemaga rohkem saavutada

Olgem ausad: turismitarkvara peaks tegema rohkem kui vaid broneeringuhaldus. Oled sa väike või suur, pakud majutust, teenuseid või elamusi, ikka võib juhtuda, et pead broneeringuid, arveid ja kliendiandmeid haldama eraldi süsteemides. Touringery toob kõik ühte kohta – broneerimissüsteemi, teenuste ja sündmuste halduse, maksed ja aruandluse.

Võit: Vähem sebimist, rohkem võimalusi.

Madalhooajal ei pruugi sul olla palju broneeringuid ning sa ei taha maksta jõude seisva kalli tarkvara eest. Touringeryl pole liitumis- ega kuutasusid. Komisjonitasu 5% maksad ainult siis, kui sinu teenused müüvad. Tutvu, mida komisjonitasu eest vastu saad SIIT

Võit: Väiksem rahaline risk ja suurem potentsiaal kasvada.

Sina ja su töötajad ei pea olema IT-eksperdid, et Touringery tarkvara kasutada. Touringery on intuitiivne ja kasutajasõbralik – isegi uued töötajad saavad sellega lihtsalt hakkama. Vajadusel on alati olemas ka tugi, et aidata sind igas küsimuses.

Võit: Rohkem aega keskenduda külalistele ja vähem stressi tehniliste detailide üle.

Soovid tõsta teenuse hinda või puhkemaja remondi ajaks käsitsi sulgeda. Touringery tarkvaras saad soovi korral teha oma müügiartiklites muudatusi igal ajal ning muutused ilmuvad igal pool samaaegselt. 

Võit: Alati asjakohane info ilma liigseid klikke tegemata.

Touringery võimaldab sul müüa oma teenuseid, majutust, sündmusi, kinkekaarte ja pakette otse veebis – ilma sinu sekkumiseta. Kliendid saavad reaalajas valida, broneerida ja maksta kõigest mõne klikiga. Sa ei pea midagi tegema, kui klient broneerib sinu ekskursiooni reede hilisõhtul – süsteem saadab talle kõik vajalikud kinnitused ja juhised automaatselt. 

Võit: Teenused müüvad end 24/7 ise, isegi siis, kui sina puhkad.

Kujuta ette, et klient jõuab sinu tootelehele – esimesena haaravad teda kaunid fotod, mis loovad emotsiooni. Selged ja informatiivsed kirjeldused annavad kiire ülevaate sinu majutusest või teenusest. Lisaks saab klient samalt lehelt kontrollida saadavust, näha hindu, lisada broneeringule ka teisi sinu pakutavaid teenuseid ning ostu sooritada.
Kusjuures sul ei pea isegi oma kodulehekülge olema – tootelehe lingi võid lisada Puhka Eestis lehele või oma sotsiaalmeediasse või QR-koodi panna poe juurde teadetahvlile.

Võit: Hea tooteleht juhib külastaja sujuvalt broneerimiseni.

Kas sinu broneerimistarkvara piirab sind vaid majutuse müümisega? Mis oleks, kui saaksid samalt platvormilt pakkuda ka paadirenti, massaaži, töötubasid, sündmuste pileteid, kinkekaarte ja isegi pakette? Touringery annab sulle selle võimaluse – kõik sinu teenused, tooted ja majutus ühes kohas, ilma käsitööna tellimusi haldamata. Kliendi jaoks on kogu sinu pakutava broneerimine vaid mõne kliki kaugusel.

Võit: Rohkem võimalusi oma kasumit suurendada

Pakud giidiga aiatuuri, aga klient võiks sinu käest ka suupisteid ja taimeseemned juurde osta? Või soovid müüa pileteid töötuppa koos õhtusöögi ja majutusega? Touringery’s saad luua oma teenustest paketid, mis tõstavad sinu müüki ja täiustavad kliendi kogemust.

Võit: Suurenenud müük ja rahulolevamad kliendid.

Sul on matkaettevõte, aga sinu klient sooviks ka transporti, lõunasööki ja saunaelamust? Touringery julgustab turismikoostööd, võimaldades luua partneritega ühispakette ja neid ühiselt turundada. Koos tegutsedes suureneb nähtavus ja kasvab äri.

Võit: Üksinda jõuad kiiremini, koos jõuad kaugemale.

Kui oled oma majutusega juba Booking.com-is, sünkroniseerib Touringery kõik broneeringud automaatselt, et vältida segadust. Touringery ühildub sujuvalt ka selliste süsteemidega nagu Google Kalender, Compucash, raamatupidamistarkvarad ja teised. Kõik sinu andmed ja toimingud on ühes kohas, ilma vajaduseta hüpata andmete muutmiseks erinevate süsteemide vahel.

Võit: Vähem tehnilisi peavalusid, rohkem efektiivsust.

Klient helistab ja küsib, kas homseks on veel vabu kohti kanuumatkale. Tänu Touringery’le saad vastata sekundi pealt. Olgu see broneeringu staatus, ressursside saadavus või kliendi info – kõik on kättesaadav reaalajas.

Võit: Kiired otsused, parem teenindus.

Enne pidid igal õhtul kontrollima, kas kõik broneeringud on õigesti kirjas. Tänu broneeringutarkvarale jõuavad need ilma sinu sekkumiseta automaatselt sinu kalendrisse. Kogu info kõikide broneeringute kohta on ühes kohas ja kergelt hallatav.

Võit: Vähem käsitsi tööd, rohkem aega oma ettevõtte arendamiseks.

Touringery saadab klientidele automaatseid isikupärastatud teateid – alates kinnitustest ja check-in´ist kuni meeldetuletuste ja infokirjadeni. See hoiab sind klientidega ühenduses, ilma et peaksid ise pidevalt ise e-kirju kirjutama.

Võit: Säästab sinu aega ja pakub kliendile sujuvat kogemust.

Kui varem pidid ise klientidele tänukirju ja tagasisideküsitlusi saatma, siis nüüd teeb Touringery seda automaatselt pärast nende visiiti.

Võit: Kliendi arvamus jõuab sinuni kiiresti ja lihtsalt.

Püsiklient naaseb ja broneerib uue majutuse. Tänu Touringery’le tead, et eelmisel korral tellis ta ka tünnisauna ning saad talle soovitada sellega seotud elamust. Kõik kliendi sisestatud andmed ja info tema broneeringute kohta on ühes kohas ja mugavalt hallatav. Soovi korral saad andmeid muuta või ise kommentaare juurde sisestada. Nii on sul alati olemas täiuslik info oma kliendi ja tema vajaduste kohta.

Võit: Kõik kliendi andmed on ühes kohas, et pakkuda isikupärast teenust.

Kas sul on kunagi juhtunud, et töötajatel tekkis topeltbroneering või vajalik varustus polnud saadaval? Touringery ressursside planeerimise tööriist võimaldab sul nutikalt ja tõhusalt jagada nii inimesi, ruume kui varustust, vältides ajakadu ja segadust. Näed kohe, mis on saadaval ja mis hõivatud. 

Võit: Vähem vigu ja rahulolevamad kliendid.

Kui uus broneering tuleb sisse, saadab tarkvara sinu töötajatele automaatse töökäsu ja sellega seonduva otse nende kalendrisse. 

Võit: Sujuv töökorraldus ja vähem stressi – nii sulle kui su töötajatele.

Korraldad sündmusi näiteks ekskursioone, töötubasid või kontserte? Touringery muudab sündmuste loomise, haldamise ja piletite müügi imelihtsaks ning tagab, et midagi ei läheks kaduma. 

Võit: Vähem ajakulu haldusega, rohkem tähelepanu elamuste loomisele.

Planeerisid kümnele inimesele töötoa, aga registreerus ainult kaks? Touringery tühistab alaregistreeritud sündmuse automaatselt ja tagastab registreerunutele raha, nii et sa ei pea seda käsitsi tegema.

Võit: Rohkem edukaid sündmusi, vähem kaotatud aega ja ressursse.

Tarkvara automaatsed aruanded vastavad nii statistikaameti kui raamatupidamise vajadustele. Sul ei ole vaja enam tunde kulutada aruannete koostamisele – Touringery teeb selle sinu eest.

Võit: Vähem administreerimist, rohkem väärtuslikku aega.

Touringery arendajad mõistavad sinu väljakutseid – lahendus on loodud turismiettevõtjatelt turismiettevõtjatele. Kui vajad erilahendust, anna meile teada! Touringery arvestab ettevõtjate soovidega ning arendab platvormi edasi vastavalt kasutajate vajadustele.

Võit: Lahendus, mis kasvab koos sinu ettevõttega.

Kui sul on lennukad ideed, aga piiratud eelarve, siis saad taotleda EIS-i liidestamistoetust, et katta kuni 70% Touringery tarkvara juurutamise ja liidestamise kulud. See aitab sul viia oma turismiettevõtte digitaliseerimine uuele tasemele. 

Võit: Vähem kulutusi ja rohkem võimalusi innovatsiooniks.

Touringery muudab sinu ettevõtte ja sinu elu paremaks

Sa ei pea enam olema kinni igapäevastes toimetustes, mis ei too sulle ega sinu ettevõttele väärtust. Proovi parimat turismitarkvara Eestis, mis säästab sinu aega ja viib sinu ettevõtte uuele tasemele. Ükskõik, kas juhid väikest turismitalu või suurt üritusteenuste ettevõtet, Touringery on loodud sinu edu ja rahulolu tagamiseks. Lase oma ettevõttel kasvada ja õitseda, samal ajal kui Touringery hoolitseb detailide eest. Ära jää ajas maha – astu järgmine samm ja alusta oma tööelu lihtsustamist juba täna! 

Proovi tasuta ja avasta, kuidas Touringery aitab sul vähemaga rohkem saavutada!

Meil oleks väga hea meel, kui leiad oma päevast 5 minutit, et vastata lühikesele küsimustikule. Sinu tagasiside aitab meil paremini mõista, milliseid tarkvarasid turismiettevõtjad kasutavad, millised on nende ootused ja peamised põhjused tarkvara mitte kasutamiseks. Aitäh juba ette! 

Küsimustikule vastamine on anonüümne, vastanute vahel loosime välja sissetöötatud vesijalgratta ja teisi ägedaid auhindu.
Alusta vastamist SIIT.

Share:

Loe lisaks: