Avastage meie tarkvara funktsionaalsuste järgi

Uuendame ja lisame pidevalt!

funktsioonid

Rahapurk on meie tarkvaras lihtsaim viis toote või teenuse kirjeldamiseks, kuid sellel on ka kõige vähem funktsionaalsust. Just nagu nimigi ütleb, on sularahapurk koht, kuhu raha jätta. Sularahapurgi kasutusala on väga lai; seda saab kasutada pudelivee, piletite ja annetuste müümiseks. See on tööriist, mis on mõeldud kinkekaartide või vautšerite müümiseks, mille puhul laoseisu või saadavust ei kontrollita. Ost annab kliendile õiguse vahetada ostetud väärtpaber toote või teenuse vastu. Teenuse või toote kohta saab sisestada teavet, sealhulgas kirjeldust, asukohta, hindu ja pilte. Hindadele saab määrata nimed ja kehtivusajad.

Meie tarkvaras saab piletimüüki korraldada kahte erinevat tüüpi müügiartiklite – ürituse ja rahapurgi – alla. Peamine erinevus nende kahe tüübi vahel seisneb selles, et ürituse raames saab määrata konkreetse aja ja tingimused sündmusele, mille pileteid müüakse. Sularahapurk seevastu on pigem vautšer või kinkekaart, mis annab selle omanikule õiguse ostetud “tagatis” teenuse või toote vastu vahetada.

Rahapurgina kirjeldatud piletitele on võimalik lisada kirjeldav tekst, pilt, määrata kehtivusaeg ja maksimum kogus. Ühe müügiartikli all saab kirjeldada soovitud arvu erinevaid hindasid, näiteks perepilet, täiskasvanu, laps jne.

Sündmusena müügiartikli kirjeldamisel on võimalusi rohkem. Lisaks kirjeldusele, pildile ja hinnale on võimalik siduda ressursse, koostada töökäskusid ja seada erinevaid tingimusi.

Tellimuse kinnitamise, piletite saatmise ja kontrollimise funktsionaalsus on mõlemal juhul sama.Kõigi müügiartikli tüüpide puhul on kasutuses periood, mis võimaldab kirjeldada sesoonseid hindasid.

Ajastatud meilide abil saate ennetada paljusid küsimusi ning lihtsustada oma tööd ja klienditeekonda. Ajastatud e-kirjade saatmise võimalus on saadaval majutus- ja teenindustüüpi müügiartiklite puhul. Automaatseid e-kirju saab kasutada erinevatel eesmärkidel – küsimuste ennetamiseks, meeldetuletuste saatmiseks, tänu avaldamiseks, tegevuse suunamiseks jne. Võimalik on luua erinevaid meilimalle ja siduda neid ühe või mitme müügiartikliga.

Meie tarkvaras saab broneerimisandmetest (nt broneerija ees- või perekonnanimi) automaatselt e-kirjadesse sisestada teavet, isikupärastades e-kirja. Meilile saab valida mitu saatmisaega, alates broneerimise hetkest kuni x päevani pärast kliendi lahkumist. E-kirja saatmise võib muuta sõltuvaks ka registreerimisvormi täitmisest.

Tüüpiline näide meilimallide kasutamisest majutuses võiks olla järgmine: broneerimisel saab klient broneeringu eest tänutähe ja lingi sisseregistreerimisvormile ning lubaduse pärast vormi täitmist saata täpsemad juhised. Seda meili saab saata x korda ja tingimusega, et kui nõutud registreerimisvorm on täidetud, ei saadeta rohkem e-kirju. Järgmine kliendile saadetav e-kiri sisaldab saabumisjuhiseid, juurdepääsukoode ja muud teavet, mida teenusepakkuja peab vajalikuks kliendile teenuse nautimiseks edastada (viited pakutavatele ruumidele ja seadmetele, kodukord jne). Pärast kliendi lahkumist saadetakse kolmas e-kiri, milles teda veel kord tänatakse ja antakse link tagasiside ja piltide jätmiseks. Automaatsed meilid säästavad teenusepakkujalt märkimisväärselt aega ja pakuvad klientidele turvalisust vajaliku teabe ja meeldetuletuste edastamise kaudu.

Klientidele ei meeldi oodata ja nad võivad meelt muuta või valida alternatiivi. Touringery abil saate kõik olemasolevad veebisaidid ja kanalid tööle panna, lisades lingi, mis võimaldab teie teenust osta. Andke kliendile võimalus osta soovitud teenus soovitud ajal. Kuna teenuse kättesaadavuse ja hinnakujunduse haldamine toimub alati ühes kohas, olenemata sellest, kus või kui paljudes kanalites linki levitate, on selle taga olev teave alati ajakohane.

Sündmus on konkreetse toimumisaja ja kohaga, kindlalt või mingitel tingimustel toimuv üritus. Sündmuse toimumise saab panna sõltuma ostetud piletite arvust. Näiteks soovin korraldada sündmust, kuhu osavõtjaid mahuks maksimaalselt 20 aga toimumise eeltingimuseks on, et nädal enne sündmuse toimumist on ostetud 10 piletit. Juhul kui määratud kuupäevaks piisavalt pileteid ostetud ei ole tühistatakse sündmus automaatselt, tagastatakse seni pileti ostnud klientidele raha ja teavitatakse e-maili teel, et sündmus ei toimu, kuna piisavalt pileteid ei ole ostetud. Kliendivaates näidatakse pidevalt sündmuseni jäänud aega, seni ostetud piletite arvu ja sündmuse toimumiseks vajalikust müüdud piletite kogusest puudu olevate piletite arvu. Kui sündmuse toimumise eelduseks olnud müüdavate piletite eesmärk on täidetud saadetakse klientidele samuti teavitus sündmuse toimumise kohta.

Sündmusi on võimalik luua ka hulgi, kui on tegemist näiteks regulaarsete kanuumatkade või töötubadega, siis saab kõik sarnased sündmused luua korraga, määrates ära toimumise regulaarsuse. Näiteks iga päev, kord nädalas, neli korda päevas jne. Tulevikus toimuvate hulgi sündmuste osalejate piirmäärasid on võimalik edaspidi redigeerida. Hulgi sündmuste loomisega on võimalik luua paari klikiga korduvad sündmused näiteks kogu hooajaks.

Sündmustega on võimalik siduda erinevaid ressursse ja luu automaatseid töökäske seonduvatele töötajatele.

Ressurside mooduli abil on võimalik planeerida objektide(näit. kanuu vms.) ja töötajate hõivatust. Ressursside planeerimise vajadus on eriti oluline kui sama ressurss on mitme müügiartikli teenistuses. Näiteks üheaegselt toimuvate kanuumatkade puhul võib piiravaks ressursiks olla kanuude arv. Kui teenusepakkujal on kokku 20 kanuud, mis on seotud kahe samaaegselt toimuva matkaga, siis iga broneeringu lisandumisega vähendatakse saadaolevate kanuude arvu mõlema matka puhul. Sellega on garanteeritud, et ei teki ressursi puudujääki. Objekti tüüpi ressurssidele on võimalik lisada kogus ja mahutavus ehk mitmele inimesele kasutamiseks objekt on mõeldud.

Samamoodi võib töötaja saadavust mõjutada müügiartikli saadavust. Näiteks giidiga matka müügiartikkel on kirjeldatud saadavusega igapäevaselt, kuid giid, kes matka läbi viib(on seotud selle müügiartikliga) on saadaval vaid 4 päeva nädalas. Sellisel juhul näidatakse kliendile reaalset saadavust. Töötaja tüüpi ressurssidele on võimalik lisada gruppe, see on vajalik kasutusele võtta, kui sama tööd teostab mitu inimest ja neil on võimalik otsustada kes konkreetse töökäsu vastu võtab. Grupi olemasolul saab saata töökäsu grupile ja lasta liikmetel valida kes laekunud töö teostab.

Selleks, et iga kasutaja saaks keskenduda oma töölõigule on võimalik kirjeldada ettevõttes kasutusel olevad kasutajarollid ja anda igale kasutajarollilie just tema tööks vajalik õiguste komplekt. Õiguste piiritlemine aitab vältida ka oskamatust kasutamisest tekkida võivaid vigasid. Näiteks piletikontrollil ei ole oma tööks vaja reeglina muid õigusi peale pileti kehtetuks tunnistamise või valideerimise. Vaikimisi on iga ettevõtte esimesel kasutajal kõik õigused, sealhulgas ka õigus luua uusi kasutajarolle ja määrata neile õigused. Laias laastus jagunevad õigused lugemist ja muutmist võimaldavateks. Müügiartiklite ja seadete puhul saab muutmisele sätestada spetsiifilisemad õigused.

Töökäske saab sisestada käsitsi või kirjeldada automaatsed töökäsud, mis luuakse uue broneeringu lisandumisel. Automaatsed töökäsud on hea võimalus teenuste müügiga seotud töötajate informeerimiseks ja töögraafikute automaatseks, reaalajas loomiseks. Töökäskude põhjal on hiljem võimalik koostada palgaarvestus. Lisandunud broneeringust ei pea eraldi töötajaid teavitama, nad saavad selle kohta teate ja näevad lisandunud tööd oma kalendris. Kas ressurss on teenuse pakkumise seisukohast kriitiline või mitte? Ehk kui ressursil ei ole saadavust kas siis peaks teenuse müügist maha võtma või ei. Kui ei võta müügist maha, peaks teavitama vastutajat.

Automaatsete töökäskude seadistamiseks on vajalik määrata, mis on töökäsu nimi, mis on töökäsu loomise käivitajaks/algusajaks, kas töökäsk läheb grupile või ühele konkreetsele töö teostajale, kes vastutab. Saab seadistada töö kestuse, asukoha, meeldetuletused ja kirjeldada töö sisu.

Töökäsk saadetakse välja ja lisatakse kalendrisse automaatselt peale broneeringu laekumist, kuid töö teostamine jääb broneeritud kuupäeva ja töökäsu käivitajaks saab olla broneeringu algus või lõpp. See tähendab,et töö teostamise algusajaks on kas broneeringu algus-või lõpuaeg. Töö kestus saab olla kas kogu reserveeringu kestus või käsitsi määratud ajavahemik .

Kui töökäsk saadetakse grupile, siis saab töö omale esimene, kes töökäsu kinnitab. Kui keegi ei ole määratud ajaks töökäsku kinnitanud, saadetakse vastutajale teade, ning vastutaja saab ise määrata töö täitmiseks konkreetsele isikule. Kui teostaja on üks ja ainus, lisatakse töökäsk tema nimele automaatselt ja broneeritakse töö kestuse jagu aega vastaval tööpäeval.

Hindade kirjeldamiseks on kõigil müügiartiklitel(välja arvatud sündmus, millel on konkreetne toimumisaeg) võimalik määrata hinna kehtivuse periood ehk määrata suvalise kuupäeva vahemikule erinev hind. See on hea moodus kirjeldada sesoonseid teenuseid ja määrata aasta lõikes erinevad hinnad hooajale ja hooajavälisele ajale. Lisaks saab määrata erineva hinna ka nädalapäevade lõikes.

Hinnamuutujate kaudu saab määrata kuidas broneeringu pikkus või grupi suurus mõjutab hinda. Siin saab määrata erinevatele ajaühikutele või inimeste arvule erinevad hinnad. Näiteks 2,3, 4 või enama päevastele broneeringutele erinevad soodustused. Soodushinda alates 3 inimesest.

Müügiaruanne, tagatiste aruanne, statistika aruanne, partnerluse aruanne. Lisaks tavapärastele aruannetele nagu eelnev müük ja tulevikus laekuvad broneeringud koostab tarkvara ka broneeringu ja chek-in andmetel põhineva, statistikaameti poolt nõutava aruande. Riiklike arenduste valmides on aruanne võimalik ka ühe klikiga esitada.

Ainulaadne võimalus müüa oma tooteid koos partnerite toodetega. Saatke oma partnerile kutse, määrake koostöötingimused ja saate oma teenuseid koos partneri teenustega lõppkliendile pakkuda. Partnerite pakutavad teenused kuvatakse kliendile teie tootelehel pärast teie toodete loetlemist ning klient saab lisada ostukorvi nii teie kui ka partneri teenused ja need korraga osta. Partnerid saavad teha koostööd ilma otsese arvelduseta, kuid võivad määrata ka vahendustasu. Kui soovite oma toodete kaudu partneri toodete müügi eest tasu teenida, teenite protsendi iga teie lehelt pärineva broneeringu eest. Vahendustasu arvutatakse ja makstakse automaatselt.

Professionaalide poolt koostatud leping teenusepakkuja ja kliendi vahel. Tüüptingimused kliendile kirjeldatud, kuid saab redigeerida vastavalt vajadusele või sisestada oma lepingu. Iga müügiartikliga on võimalik siduda erinev leping.

Sisesta ühes keeles, näita kliendile talle sobivas keeles.