Avastage meie funktsioonid, mis põhinevad rollidel
Vaadake meie põhifunktsioone rollide kaupa müügiesindajatele, administraatoritele, edasimüüjatele, raamatupidajatele ja muule!
Müügiesindajale
Administraator
Touringery suunab klienti, küsib vajalikke küsimusi, jagab võtmeid, küsib tagasisidet ja koostab vajalikud aruanded.
Tarkvara juhatab kliendi kohale, küsib vajalikud küsimused, jagab võtmed, küsib tagasisidet ja koostab vajalikud aruanded. Kliendi poolt tehtud broneeringud ilmuvad kalendrisse ja teavitus lisandunud broneeringust saadetakse soovi korral ka asjassepuutuvale meiliaadressidele. Kui teenus vajab sisseregistreerimist saab klient registreerimislehe täita online. Vajalik info on koheselt nähtav kõigile, kellel on vastavad õigused. Aruanded koostab tarkvara just sellisel kujul, nagu need on vaja esitada. Majutuse puhul võimalik väljastada virtuaalsed võtmed ja saata need meilile. Klient saab ilma täiendavate protseduuride ja kõrvalise abita kõik vajaliku.
Hea võimalus paluda kliendil end registreerida, jagada saabumis- ja muid juhiseid, küsida tagasisidet.
Vaadake lisateavet funktsioonide kohta siin.
Millal, mida, kui palju on vaja? Kes mida ja millal teeb? Seo müügiartiklid vajalike ressurssidega ning tarkvara tagab ressursside piisavuse ja loob iga ressursi jaoks automaatselt kalendri. Inimressursside jaoks luuakse automaatsed töökäsud.
Klientidele ei meeldi oodata ja nad võivad meelt muuta või valida alternatiivi. Touringery abil saate kõik olemasolevad veebisaidid ja kanalid tööle panna, lisades lingi, mis võimaldab teie teenust osta. Andke kliendile võimalus osta soovitud teenus soovitud ajal. Kuna teenuse kättesaadavuse ja hinnakujunduse haldamine toimub alati ühes kohas, olenemata sellest, kus või kui paljudes kanalites linki levitate, on selle taga olev teave alati ajakohane.
Vaadake lisateavet funktsioonide kohta siin.
Klienditeenindajale
Laske tarkvaral saata kogu vajalik teave automatiseeritud e-kirjade abil.
Vaadake lisateavet funktsioonide kohta siin.
Mistahes müügiartikli kohta saad välja trükkida QR koodi, mis võimaldab kliendil lihtsalt telefoni abil tasuda. Kogu raha liikumine ja seonduv aruandlus käib automaatselt.
Online check-in säästab aega nii kliendi kui ka teenusepakkuja jaoks.
Vaadake lisateavet funktsioonide kohta siin.
Raamatupidaja
Sa ei pea kõiki töid oma õlule võtma. Vaadake raamatupidamisandmeid teile sobival ajal ja delegeerige arvete haldamine tarkvarale.
Kogu arveldamise teeb sinu eest ära tarkvara. Olenevalt kasutusel olevast raamatupidamistarkvarast saab edaspidi arvete saatmise teha automaatseks.